ՍԻՐՈՒՄ ԵՄ ՔԵԶ

 

Լուսանկարի հեղինակ՝ Henri Cartier Bresson

Լուսանկարի հեղինակ՝ Henri Cartier Bresson

Սիրում եմ քեզ   անբացատրելի,

անխոստովանելի,

հակասական:

Սիրում եմ քեզ

հոգուս բոլոր վիճակներով ,

որոնք այնքան շատ են,

որ շարունակ ինձ փոխում են.

դե գիտես արդեն `

ժամանակը,

կյանքը,

մահը:

Սիրում եմ քեզ

աշխարհով, որ չեմ ընկալում,

մարդկանցով որ չեն հասկանում:

 Հոգուս երկվությամբ,

բախտիս ճակատագրականությամբ,

կրքիս դավադրությամբ,

արարքիս անհետևողականությամբ,

փաստերի հակասությամբ:

 

Եթե անգամ ասում եմ` չեմ սիրում քեզ,

մի՛ հավատա,  սիրում եմ:

Եթե անգամ խաբում եմ քեզ,

հավատա, որ չեմ խաբում:

 

Իրականում ես իմ ներսում խաղ եմ սարքում,

որ քեզ սիրեմ… ուրի՛շ ձևով, ուրի՛շ ժանրով:

 

Հետո, չնայած չես հավատա,

իմ մաշկն անասելի կարոտում է

քո մաշկի բացակայությունը:

 

Սիրում եմ քեզ 

առա՛նց մտածելու,

անգիտակցաբար,

անպատասխանատու,

ինքնաբերաբար,

կամքիս հակառակ…

բնազդով,

մղումով,

պոռթկումով,

անտրամաբանորեն:

 

Իսկապես, չունեմ տրամաբանական պատճառներ,

ոչ էլ անգամ հորինված՝

հիմնավորելու  այս սեր-կրակը,  

որ ձգում է  դեպի քեզ:

Որն առեղծվածորեն ծագեց ոչնչից,

որը չծնվեց կախարդանքներից,

բայց որ հրաշքով, հեքիաթայնորեն

փոքրից, քչով և ոչնչով

լուսավորեց ներսիս խավարը:

 

Սիրում եմ քեզ.

սիրում եմ քեզ  մարմնովս,

որ չի մտածում,

սրտովս, որ չի բանակցում,

մտքովս, որ չի վերլուծում:

Սիրում եմ քեզ.

անհասկանալիորեն,

առանց հարցնելու,

կարևորելու, հարցաքննելու…

պարզապես. ուղղակի ու հենց այնպես,

 

որովհետև, իրականում,

ինքս էլ չգիտեմ՝

ինչու եմ քեզ սիրում:

© Թարգմանությունը ` Մերի Զոհրաբյանի

Leave a comment

01/07/2013 · 10:43 PM

Leave a Reply

