Անծանոթ հրեշտակը, Մելամաղձոտ դպրոցականի սյունակը /ՌԱՖԱՅԵԼ ԱԼԲԵՐՏԻ

“Մելամաղձոտ դպրոցականի սյունակը” /«Ես մի հիմար էի, իսկ իմ տեսածն ինձ երկու անգամ հիմար դարձրեց» ժողովածու/

“Մելամաղձոտ դպրոցականի սյունակը”
/«Ես մի հիմար էի, իսկ իմ տեսածն ինձ երկու անգամ հիմար դարձրեց» ժողովածու/

Անծանոթ հրեշտակը /«Հրեշտակների մասին» ժողովածու/

Հրեշտակապետի կարոտ:

Ես էի…

Նայե՛ք ինձ:

 

Աշխարհիկ այս հագուստով

Թևերս չեն երևում:

Ով եմ՝ չգիտի ոչ ոք:

Ինձ չեն ճանաչում:

 

Ո՞վ կհիշի: Փողոցում,

Սանդալներս՝ կոշիկներ,

Իմ պատմուճանը՝ տաբատ,

Անգլիական կոստյում:

 

Ո՞վ եմ ես, ասա՛:

 

Այդուհանդերձ, ես էի…

Նայե՛ք ինձ:

 

“Մելամաղձոտ դպրոցականի սյունակը”

/«Ես մի հիմար էի, իսկ իմ տեսածն ինձ երկու անգամ հիմար դարձրեց» ժողովածու/

 

ՈՒՂՂԱԿԱՆ՝ ձյուն
ՍԵՌԱԿԱՆ՝ ձյան
ՏՐԱԿԱՆ՝ ձյանը կամ ձյան համար
ՀԱՅՑԱԿԱՆ՝ ձյուն
ԿՈՉԱԿԱՆ՝ օ՜, ձյուն
ԳՈՐԾԻԱԿԱՆ՝ ձյունով
ձյունից
ձյան մեջ
ձյան միջով
առանց ձյան
ձյան վրա
ձյան հետևից
Լուսինը՝ ձյան հետևից

Ու գետի քշած այս անձնական դերանունները
Ու ծառերի միջև կորած այս հոլովումը տրտմագին:

© Թարգմանություն ` Հասմիկ Ամիրաղյան

Leave a comment

30/08/2013 · 10:15 PM

Leave a Reply

